GündemGünün Haberleri

Bakan Ersoy açıkladı: İlk etap çalışmaları tamamlandı! Sümela Manastırı yeniden ziyarete açıldı



Kültür ve Turizm Bakanlığınca, Sümela Manastırı’nda ziyaretçilerin güvenliğini artırmak ve kültürel mirasın korunmasını güçlendirmek amacıyla yürütülen bakım, onarım ve güvenlik çalışmalarının ilk etabı tamamlandı.

Bilimsel veriler, uzman görüşleri ve ilgili koruma kurullarının kararları doğrultusunda gerçekleştirilen çalışmalar kapsamında kaya yüzey temizliği, koruyucu uygulamalar ve çevre düzenlemeleri hayata geçirilirken, manastır yeniden ziyaretçilerin hizmetine açıldı. Sümela Manastırı’nda kapsamlı restorasyon çalışmaları ise planlanan program doğrultusunda devam edecek.

Related posts

Çocukların dijital dünyasına dijital okul müdürü geliyor

admin

SGK’dan borç yapılandırmasında yeni düzenleme: Başvuru ve ilk taksit süresi 31 Ağustos’a uzatıldı

admin

Kayseri’de satırlı kavga: Üç kişi yaralandı

admin

Leave a Comment