Cumhurbaşkanı Erdoğan, 2026-2029 dönemi için UCLG Başkanlığı görevine seçilen Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay’ı elde ettiği başarı dolayısıyla telefonla tebrik etti. Görüşmede bu başarının sadece Konya için değil, tüm Türkiye için büyük bir gurur vesilesi olduğunu ifade eden Erdoğan, yerel yönetimlerin uluslararası arenadaki temsilinin önemine dikkat çekti. Başkan Altay ise desteklerinden ötürü Erdoğan’a teşekkürlerini iletti.