Ersoy, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, şunları kaydetti:
“YKS’nin tüm oturumları tamamlandı. Sınava giren tüm adaylarımızı tebrik ediyor, sınavın hayırlı olmasını diliyorum. Sınavın sağlıklı şekilde tamamlanmasını sağlayan tüm görevlilerimize teşekkür ediyorum.”
Haber Girişi
Halil İbrahim Ğlkü – Editör