GündemGünün Haberleri

Bakan Uraloğlu’ndan Hürmüz Boğazı açıklaması: 11 Türk gemisi güvenli şekilde geçiş yaptı


Uraloğlu, NSosyal hesabından yaptığı paylaşımda, Hürmüz Boğazı ve Basra Körfezi’ndeki gelişmelerin anbean takip edildiğini bildirdi.

Bölgedeki gemiler ve vatandaşlarla sürekli temas halinde bulunduklarını aktaran Uraloğlu, şu değerlendirmelerde bulundu:

“Son olarak 21 Haziran sabahı 2 gemimizin terkiyle birlikte, savaşın başlangıcından bu yana Türk sahipli 11 gemimiz, Hürmüz Boğazı’nı güvenli şekilde geçerek körfezden ayrıldı. Hürmüz Boğazı ve Basra Körfezi’nde bulunan toplam 7 gemide 177 vatandaşımız görev yaparken, söz konusu gemilerden biri Türk bayrağı taşıyor. Her koşulda vatandaşlarımızın ve gemilerimizin güvenliği için gerekli tüm tedbirleri almaya devam ediyoruz.”

Paylaşımda yer verilen görselde, bekleyen 7 gemiden 1’inin Türk bayraklı olduğu da belirtildi.


Google Haberler'de tüm gelişmeleri tek kaynakta görmek için Sabah'ı takip edin.


Haber Girişi
Deniz Dalgıç – Editör

Related posts

Akkuyu’da birinci güç ünitesinin inşaatı tamamlandı: Soğuk ve sıcak testlere hazırlıklar sürüyor

admin

İsrail’de sansür kıskacı: Binlerce haber ya yasaklandı ya budandı

admin

Kütahya’nın dönüşümüne Kütahya Ticaret ve Sanayi Odası (KUTSO) imzası

admin

Leave a Comment