GündemGünün Haberleri

Okul etkinliği kabusa döndü: 25 kişi hastanelik oldu


25 kişinin hastanelik olduğu olayla ilgili inceleme başlatıldı.

25 kişinin hastanelik olduğu olayla ilgili inceleme başlatıldı.

Kütahya’da bir okulda düzenlenen etkinlikte öğrenci ve katılımcılara pilav ve tavuk ikram edildi. Yemek sonrası bazı kişilerde mide bulantısı ve kusma şikayetleri görüldü. Şikayetlerin artması üzerine 21 öğrenci ve 4 yetişkin olmak üzere toplam 25 kişi hastanelere başvurdu.

Kütahya’da bir okulun etkinliğinde yedikleri yemeğin ardından rahatsızlanan 25 kişi hastanede tedavi altına alındı.

Katılımcılara pilav ve tavuk ikram edildi

Meydan Mahallesi’nde bulunan Şule Mete Tetik İmam Hatip Ortaokulu’nda düzenlenen etkinlikte öğrencilere ve katılımcılara pilav ve tavuk ikram edildi. Etkinliğin ardından bazı öğrenciler ve yetişkinlerde mide bulantısı ve kusma şikayetleri görüldü. Şikayetlerin artması üzerine çok sayıda kişi sağlık kuruluşlarına başvurdu.

25 kişi hastaneye başvurdu

Kütahya Şehir Hastanesi aciline gıda zehirlenmesi şüphesiyle 21 öğrenci ve 4 yetişkin olmak üzere toplam 25 kişi başvurdu.

Olayla ilgili inceleme başlatıldığı öğrenildi.

#Kütahya

#Zehirlenme

#Hastane

Related posts

FIFA 2026 Dünya Kupası: Hollanda’dan İsveç’e 5 gollük resital!

admin

SURVİVOR YARI FİNALE KİM KALDI (17 HAZİRAN 2026 ÇARŞAMBA- SON BÖLÜM) | Dün akşam Survivor canlı yayında eleme düellosunu kim kazandı? Nagihan mı yoksa Sercan mı yarı finale çıktı?

admin

Bakan Kurum’dan 2035 vurgusu: Temiz enerji dönüşümü, adil bir kalkınma meselesidir

admin

Leave a Comment