GündemGünün Haberleri

Bakan Uraloğlu’ndan Hürmüz Boğazı ve Basra Körfezi açıklaması: 15 gemimiz güvenli şekilde bölgeden ayrıldı



Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Hürmüz Boğazı ve Basra Körfezi’ndeki Türk gemilerinin güvenli şekilde bölgeden ayrıldığını açıkladı.

“TAMAMI EMNİYETLE ÇIKIŞ YAPTI”

Bakan Uraloğlu, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, “Hürmüz Boğazı ve Basra Körfezi’ndeki gelişmeleri ilk andan itibaren anbean takip ediyor, ilgili tüm kurumlarımızla koordinasyon içinde hareket ediyoruz. 26 Haziran 2026 itibarıyla bölgede bekleyen gemilerimizin tamamı emniyetle çıkış yapmıştır. Toplam 15 gemimiz güvenli şekilde bölgeden ayrılmıştır.

Related posts

SON DAKİKA| Gözler İsviçre’deki ABD-İran müzakerelerinde: Ana odak noktamız Lübnan ateşkesi olacak

admin

ABD Savunma Bakanı: İran’la güven ilişkisi yok her adım performansa bağlı

admin

Türkiye’de ilk kez uygulanacak! Erzurum’da sistem değişiyor: Sokak hayvanlarına modern tıp modeli

admin

Leave a Comment