GündemGünün Haberleri

Fenerbahçe yönetiminden Topuk Yaylası’na çıkarma


Yöneticiler futbolcularla yemekte bir araya geldi.

Yöneticiler futbolcularla yemekte bir araya geldi.

Fenerbahçe’de yönetim kurulu üyeleri, Topuk Yaylası Tesisleri’ne geldi.

Sarı-lacivertli futbol A takımının yeni sezon ilk etap çalışmaları kapsamında gerçekleştirdiği kampı dün başkan Aziz Yıldırım, başkan vekili Barış Göktürk ve yönetici Özgür Peker ziyaret etmişti. Başkan Yıldırım daha sonra geç saatlerde oyuncular ve teknik heyetle toplantı gerçekleştirmişti.

Fenerbahçe’de öğle saatlerinde düzenlenen yemeğe ise yönetim kurulunda yer alan birçok isim eşlik etti. Yemekten önce Yıldırım, yöneticiler, teknik heyet ve futbolcularla yeniden toplantı yaptı.

Öte yandan yöneticilerden Mehmet Aydın, Savaş Adalet, Fatih Öztürk, Ömer Onan ve Batuhan Özdemir, yemeğin ardından tesisleri gezdi.

#Fenerbahçe

#Düzce

#Topuk Yaylası

Related posts

SON DAKİKA: Dolandırıcılık ve cinsel saldırı suçlarından tutuklu bulunan CHP’li Tanju Özcan partisinden istifa etti!

admin

SON DAKİKA I ABD Senatosu’ndan Trump’a şok: Savaş kararı alma yetkisi kısıtlandı!

admin

İki köy arasındaki silahlı ‘arazi’ kavgası kanlı bitti: İki yaralı

admin

Leave a Comment