GündemGünün Haberleri

Bakan Uraloğlu’ndan Hürmüz Boğazı ve Basra Körfezi açıklaması: 15 gemimiz güvenli şekilde bölgeden ayrıldı



Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Hürmüz Boğazı ve Basra Körfezi’ndeki Türk gemilerinin güvenli şekilde bölgeden ayrıldığını açıkladı.

“TAMAMI EMNİYETLE ÇIKIŞ YAPTI”

Bakan Uraloğlu, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, “Hürmüz Boğazı ve Basra Körfezi’ndeki gelişmeleri ilk andan itibaren anbean takip ediyor, ilgili tüm kurumlarımızla koordinasyon içinde hareket ediyoruz. 26 Haziran 2026 itibarıyla bölgede bekleyen gemilerimizin tamamı emniyetle çıkış yapmıştır. Toplam 15 gemimiz güvenli şekilde bölgeden ayrılmıştır.

Related posts

Ege’nin zirvesine ‘İEÜ’ imzası: İzmir Ekonomi ‘Dünya Ligi’nde

admin

COP31’in finans ortağı belli oldu! Bakan Murat Kurum “en büyük gücümüz olacak” diyerek duyurdu

admin

En ufak aksilikte kırmızı alarm veriyorlar! Astroloji dünyasının en panik 4 burcu

admin

Leave a Comment