GündemGünün Haberleri

Okul etkinliği kabusa döndü: 25 kişi hastanelik oldu


25 kişinin hastanelik olduğu olayla ilgili inceleme başlatıldı.

25 kişinin hastanelik olduğu olayla ilgili inceleme başlatıldı.

Kütahya’da bir okulda düzenlenen etkinlikte öğrenci ve katılımcılara pilav ve tavuk ikram edildi. Yemek sonrası bazı kişilerde mide bulantısı ve kusma şikayetleri görüldü. Şikayetlerin artması üzerine 21 öğrenci ve 4 yetişkin olmak üzere toplam 25 kişi hastanelere başvurdu.

Kütahya’da bir okulun etkinliğinde yedikleri yemeğin ardından rahatsızlanan 25 kişi hastanede tedavi altına alındı.

Katılımcılara pilav ve tavuk ikram edildi

Meydan Mahallesi’nde bulunan Şule Mete Tetik İmam Hatip Ortaokulu’nda düzenlenen etkinlikte öğrencilere ve katılımcılara pilav ve tavuk ikram edildi. Etkinliğin ardından bazı öğrenciler ve yetişkinlerde mide bulantısı ve kusma şikayetleri görüldü. Şikayetlerin artması üzerine çok sayıda kişi sağlık kuruluşlarına başvurdu.

25 kişi hastaneye başvurdu

Kütahya Şehir Hastanesi aciline gıda zehirlenmesi şüphesiyle 21 öğrenci ve 4 yetişkin olmak üzere toplam 25 kişi başvurdu.

Olayla ilgili inceleme başlatıldığı öğrenildi.

#Kütahya

#Zehirlenme

#Hastane

Related posts

Halk arasında 'mübarek otu' olarak biliniyor! Pişirip kaşık kaşık yiyince vücuttaki toksinleri kapı dışarı ediyor

admin

İran’dan ABD’ye gözdağı: Anlaşma ihlal edilirse bu kez daha sert bir tokat yerler

admin

Cumhurbaşkanı Erdoğan Singapur Başbakanı’nı Dolmabahçe’de ağırladı

admin

Leave a Comment