GündemGünün Haberleri

Bakan Uraloğlu’ndan Hürmüz Boğazı açıklaması: 11 Türk gemisi güvenli şekilde geçiş yaptı


Uraloğlu, NSosyal hesabından yaptığı paylaşımda, Hürmüz Boğazı ve Basra Körfezi’ndeki gelişmelerin anbean takip edildiğini bildirdi.

Bölgedeki gemiler ve vatandaşlarla sürekli temas halinde bulunduklarını aktaran Uraloğlu, şu değerlendirmelerde bulundu:

“Son olarak 21 Haziran sabahı 2 gemimizin terkiyle birlikte, savaşın başlangıcından bu yana Türk sahipli 11 gemimiz, Hürmüz Boğazı’nı güvenli şekilde geçerek körfezden ayrıldı. Hürmüz Boğazı ve Basra Körfezi’nde bulunan toplam 7 gemide 177 vatandaşımız görev yaparken, söz konusu gemilerden biri Türk bayrağı taşıyor. Her koşulda vatandaşlarımızın ve gemilerimizin güvenliği için gerekli tüm tedbirleri almaya devam ediyoruz.”

Paylaşımda yer verilen görselde, bekleyen 7 gemiden 1’inin Türk bayraklı olduğu da belirtildi.


Google Haberler'de tüm gelişmeleri tek kaynakta görmek için Sabah'ı takip edin.


Haber Girişi
Deniz Dalgıç – Editör

Related posts

Fenerbahçe’nin efsanesi teklifi reddetti: “Aykut hoca yoksa ben de yokum”

admin

SON DAKİKA| Trump: Hürmüz açık kalacak, abluka olmayacak

admin

Kahramanlık şehri Şuşa ayağa kalkıyor

admin

Leave a Comment